In u 2020, u mercatu globale di i proiettori hè in una situazione assai dura per via di a pandemia di COVID-19.
E vendite sò cascate di 25,8 per centu in u primu trimestre, mentre chì e vendite sò cascate di 25,5 per centu, in gran parte per l'impattu di l'epidemie in a catena di fornitura di a Cina.A calata in Europa, u Mediu Oriente è l'Africa, à 15 per centu, ùn era micca cusì male.L'Europa di l'Est hà ancu vistu una crescita di vendite da Russia.
U mercatu glubale hè statu culpitu duramente in u sicondu trimestre, cù u voluminu dimezzatu, 47,6%, è vendite 44,3%.L'Europa, u Mediu Oriente è l'Africa anu ancu cascatu di 46%, cù l'Europa di l'Est è u MEA chì cascanu sottu à 50%.
E vendite glubale anu recuperatu in u terzu trimestre, cadendu da 29,1 per centu à 1,1 milioni di unità, mentre chì e vendite in Europa, u Mediu Oriente è l'Africa sò cascate da 22,6 per centu à 316 000 unità, in calata di 28,8 per centu.A vendita hè cascata di 42,5 per centu è 49 per centu in u Regnu Unitu, 11,4 per centu è 22,4 per centu rispettivamente in Germania.
L'epidemie hà pruibitu cumplettamente l'attività pubbliche, soprattuttu a vendita di proiettori high-end, sale di cunferenza corporativa, aule di scola, mostre è altri mercati B2B anu sperimentatu vari gradi di decadenza.
À a fine di u 2021, cum'è a maiò parte di e persone in u mondu di i focu anu l'immunità, l'ecunumia hà da ricuperà, secondu e quattru tappe di u ciculu ecunomicu, alta - liscia - recessione - crisa, finu à novu, i prudutti di l'elettronica di cunsumu seranu cun a so larga cobertura, stile, vantaghji di a gamma di prezzu hè grande, per guidà a tendenza di u cunsumadore di novu.
Tempu di Postu: Dec-27-2021