nutizie

Barco adatta u quadru di u proiettore per cumbatte l'umidità di a caverna

Un spettaculu di luci sotterranei immersivu chì conta a storia di l'imperatore Shun di a Cina usa ottu proiettori Barco dotati di frames speciale cù deumidificatori è termostati.
Ottu prughjettori Barco G100-W19 prughjettanu a storia di a vita di l'imperatore Shun di Cina nantu à i mura di una grotta sotterranea, dotata di cornici di proiezione speciale, dehumidifiers è termostati per aiutà à funziunà in cundizioni umidi.
U sistema di deumidificazione funziona 24/7 in ogni corpu di proiettore, mantenendu l'umidità operativa di u dispusitivu in u 2% di l'ambiente ideale, è permette à parechji visitatori di e grotte di Zixiayan ("Ziguangyan") per gode di un spettaculu di luci immersivu.
A fonte di luce di fosforu laser G100-W19, u sistema di rinfrescamentu avanzatu è una eccellente radiazione termica assicuranu un funziunamentu stabile è pocu rumore ancu sottu à temperature è umidità estreme.Hè ancu adattatu per e proiezioni chì necessitanu una luminosità ultra-alta è un funziunamentu à longu andà.
A Grotta Zixia di 1,5 km in u Parcu Forestale Naziunale di Jiuishan in a Pruvincia di Hunan hà sculture in petra è iscrizioni lasciate da innumerevoli celebrità cinesi antiche.In più di u so significatu storicu è culturale, i numerosi pilastri di petra di a caverna, stalagmiti è cascate di petra facenu una attrazione turistica populari.
Iscriviti per l'aghjurnamenti regulari è uttene l'ultime nutizie direttamente in a vostra casella di posta.Pudete gestisce i vostri abbonamenti solu selezziunate l'abbonamenti chì vulete riceve.
Utilizendu stu situ web, accettate l'usu di i cookies.AV Magazine hè pussidutu da Metropolis International Group Limited, parte di u Metropolis Group;Pudete leghje a nostra Politica di Privacy è Cookie quì.


Tempu di Postu: Aug-24-2022

Per piacè lasciate a vostra preziosa infurmazione per u serviziu supplementu da noi, grazie!