nutizie

L'innuvazione tecnologica ci porta solu cù u prugressu ?

Ùn sò ancu sicuru!Ciò chì vogliu dì hè chìinnuvazioneghjoca un rolu significativu in u prugressu, ma questu hè tuttu!
Ovviamente, l'obiettivu di ogni aghjurnamentu di a tecnulugia hè di migliurà i difetti precedenti. Ma avete mai pensatu à questu, stu prucessu ùn si ferma mai dapoi u principiu di centinaie d'anni fà.Avà pigliamu parechji tippi di lampadine in i proiettori per esempiu, chì hè chjamatu ancu fonte di luce.
1.UHE lamp cum'è una fonte di luce.Ancu s'ellu pudemu dì chì era stata fora di data per via di a so longa storia, di grandezza più grande è di figura cumuna, ma ancu assai usata in parechje marche famose cum'è Benq, Epson è cusì.

1

Fighjemu un ochju à i so vantaghji è svantaghji:
Vantaghji: Eccellente prestazione in luminosità chì pò presentà una stampa più luminosa, mostra un altu gradu di visualizazione di l'imaghjini.À u listessu tempu, u splendore di UHE Lamp dopu aduprà per un bellu pezzu ùn hè micca faciule di decadenza, chì hè un grande prublema in l'industria.
Svantaghji: a vita di a lampadina hè corta, dopu vene una frequenza di rimpiazzamentu assai più alta, virtualmente aumenterà u costu di consumabili per l'utilizatori.A causa di l'altu calore di a lampadina, ci vole 15 minuti per inizià u projector duie volte, altrimenti u bulbe serà danatu facilmente.
2.Using la lampa LED cum'è una surgente di luce, cum'è noi Mulateri Di L'sapemu a luminosità ùn hè micca fàciule à decadimentu, seguita una vita di serviziu più longu;dimensioni più chjuche cà a lampada UHE; finu à quattru o cinque anni senza rimpiazzà a fonte di luce; È u cunsumu d'energia più chjucu necessariu, calore bassu, in tuttu, l'utilizatori ponu risparmià e spese di l'electricità.Chì hè bonu per a nostra sucità muderna ancu.
Svantaghji: perchè a putenza di u LED stessu ùn pò micca ghjunghje à un altu livellu, a luminosità serà più bassa di a lampada UHE in cunseguenza, hà bisognu di un altru prucessu per migliurà a luminosità di proiezione attraversu a tecnulugia.

2

3.Laser fonte di luce, chì hà una longa vita, basu ùn deve esse rimpiazzatu, riduce u costu di consumables à stu aspettu.A stampa presentata da a fonte di luce laser hè assai pura in culore, ma hà ancu una luminosità di stampa più alta.È u cunsumu generale di energia hè sempre bassu, chì si pò dì chì combina i vantaghji di i lampi UHE è a luce LED.

4

Disadvantages: a fonte di luce laser hè dannusu à l'ochji umani, bisognu di fà un bonu travagliu di misure protettive, è u costu di fonte di luce laser hè assai più altu, l'utilizatori anu bisognu di gastru più soldi.
In tuttu, l'obiettivu di a nova tecnulugia ùn hè micca solu di rimpiazzà e tradiziunali, ma hè destinatu à risponde à i bisogni di più persone per a tecnulugia, in altre parolle, postu chì ùn ci hè micca un travagliu d'arte perfettu, creemu alcuni per fà un supplementu.Dopu tuttu, l'omu hà inventatu a tecnulugia, a tecnulugia ci hà riformulatu vice versa, cusì hà prumuvutu u sviluppu di a società.


Tempu di post: Jul-25-2022

Per piacè lasciate a vostra preziosa infurmazione per u serviziu supplementu da noi, grazie!