nutizie

Segui a vita passata è presente di u projector

Prima di u projector, slide era stata utilizata cum'è u pruduttu dominante in l'industria, è era vistu cum'è una forma speciale di projector.L'apparizione di slide machine data di u 1640 dC, à quellu tempu, un prete jesuita inventò un slide chjamatu magia. lampa, aduprendu lenti è specchiu riflette principiu di luce, una seria di ritratti riflessu nantu à u muru, hà causatu una sensazione, ma hè per via di l'invenzione, hè statu accusatu di magia, attrattu l'assassiniu, è fù mandatu à u "guillotine".

A morte di Chiser, però, ùn hà micca interrotta a ricerca di a nova tecnulugia,è l'ebreu tedescu Kischal hà scrittu prima l'invenzione di a macchina slide in 1645.The shell uriginale di u slide hè di ferru in una scatula quadrata, a cima di un cilindru di scarico di fumu simili à u cilindru, davanti à un cilindru, cilindru cù un lenti cunvessu scorrevule, formanu una lente simplice, ci hè un pannellu di distanza focale regulabile trà a lente è a scatula di ferru, a scatula cuntene fonte di luce, a fonte di luce originale hè candlelight.When usendu, a macchina slide hè posta in una stanza nera. , u diapositiva in u slot daretu à a lente cunvex, illuminatu a cannila, a fonte di luce à traversu a cunvergenza di riflessione specchiu, attraversu a stampa trasparente è a lente, formanu una colonna di luce riflessa nantu à u screnu di u muru.

In u 1845, cù u boom di a Rivuluzione industriale, i slide machines entranu ancu in l'era di a produzzione industriale, e fonti di luce anu cambiatu ancu da candele precedenti à luci d'oliu, luci a vapore, è infine cuminciaru l'usu di fonti di luce elettrica.

I primi diapositive sò stati fatti di vetru, da pittura manuale, è à a mità di u 19u seculu, dopu chì l'Americani anu inventatu a film di celluloide, i diapositive sò stati pruduciutu cù u cambiamentu fotograficu. nantu à a basa di a macchina di slide di u 19u seculu.

Dopu à a Sicunna Guerra Munniali, l'invenzione di l'urdinatori, a grande emergenza di circuiti integrati è l'invenzione è l'applicazione estensiva di e tecnulugia novi purtonu u projector in l'era digitale. U projector iniziale usa a tecnulugia CRT, i primi display è i televisori sò tecnulugia CRT. ,A so funzione principale hè a grande dimensione. Più tardi, a tecnulugia LCD apparsu, è u sviluppu di a tecnulugia LCD hà ancu fattu CRT cuminciò à diventà a storia.

In u 1968, GHHeilmeier, un scientist americanu in RCA Corporation, hà fattu u cristallu liquidu in un LCD secondu l'effettu di scattering dinamica, furmendu u prototipu di l'industria LCD, ma ùn hà mai cummoditizatu a tecnulugia. hà sviluppatu calculatrici è orologi cù a tecnulugia LCD cum'è u pannellu di visualizazione, è hà purtatu parechji pruduttori cum'è Hitachi, NEC è Toshiba à unisce à i ranchi di sviluppu di produttu LCD è di produzzione.

Applied the LCD technology to the projection device is Epson, chì usa u cristallu liquidu per cambià l'arrangamentu sottu l'azzione di l'elettrodi in modu chì a fonte di luce attraversu u chip LCD pò prughjettà l'imaghjini attraversu a lente. u projector LCD avia sempre difetti di rendiment è di culore basatu nantu à a struttura monolitica, cù un tassu d'apertura estremamente bassu è una risoluzione. Ùn era micca finu à u 1995 chì i proiettori LCD di un pezzu sò stati ufficialmente messi in u mercatu, seguitu da una altra tecnulugia 3LCD in 1996. cun un avanzu in stabilità è prestazioni di culore.Sony hà unitu à u sviluppu di chips LCD, ma hà annunziatu in u 2004 chì smette di offre i so chips LCD per l'usu internu solu. Finu à avà, a tecnulugia di prughjezzione LCD hè monopolizzata da Epson è Sony.

In u 1987, u duttore Larry Hornbeck hà sviluppatu u primu dispusitivu DMD.In u 1996, a tecnulugia DLP di trasfurmazioni otticu di dati hè stata ufficialmente cummercializata à u mercatu di visualizazione di proiezione, è u primu projector DLP hè statu lanciatu, solu sette anni dopu à u projector LCD.

U chip DLP originale avia una risoluzione prototipu di 16 * 16, mentre chì u prughjettu DLP iniziale avia solu 300 lumens, chì significheghja solu esse vistu in ambienti più scuri. u so sviluppu ticnoluggìa dâ, è prestu occupatu u mercatu, purtendu assai di prissioni a tecnulugia di prughjezzione LCD.

 

Proiettore DLP in u mercatu iniziale cù questu vantaghju, da u 1997 chì pesa solu 6 libbra InFocus LP420 à u 2005 u projector di tasca di Samsung, u projector DLP cuntinueghja à lancià un novu rinfrescante u cuncettu di "portable", hà spazzatu u mercatu di l'affari cù una dumanda ansiosa di u telefuninu, ottenendu cusì. un postu in u mercatu, è in u 2006 in u mercatu glubale hà vintu più di 20% parte di u mercatu, cù a tecnulugia LCD.In più, u projector DLP di trè pezzi hè statu appiicatu à l'ingegneria high-end è i prughjetti di cinema, cumpensendu i lacune tecniche. in alta risoluzione è alta stabilità chì i proiettori LCD ùn ponu micca risolve in u passatu.

Ancu s'è a tecnulugia DLP hè più avanzata, a tecnulugia LCD hè più cuntrullable in a supply chain, u costu, cumparatu cù DLP, è altre tecnulugia più avanzata, u costu hè più cuntrullable, più stabile performance, u scopu di l'applicazione, soprattuttu in u post-epidemie. era, diventerà largamente un beni di cunsumu elettronicu più populari in un certu periodu.


Tempu di Postu: Dec-27-2021

Per piacè lasciate a vostra preziosa infurmazione per u serviziu supplementu da noi, grazie!