nutizie

quì vene un prughjettore d'insignamentu assequible

I dispositi intelligenti sò in ogni locu in questi ghjorni.Alcune scole rispondenu à i bisogni di u Populu Corsu, mentri àutri furniscenu esperienze di apprendimentu piacevuli per i zitelli.

Più di 63 per centu di i prufessori utilizanu a tecnulugia in e so classi, secondu u rapportu annuale.Include micca solu computer desktop, ma ancu tablette è smartphones.Ogni annu, l'educazione include più è più tecnulugia novi chì facenu u prucessu di apprendimentu più interessante è interattivu.

Per certi studienti, l'usu di a tecnulugia intelligente in aula pò aiutà à aumentà u so impegnu.Sicondu l'e-journal, l'infografie sò un grande aiutu visuale per aiutà i studienti à participà.In u risultatu, sò più prubabile di amparà è di mantene l'infurmazioni.

Ma ùn hè micca tuttu.A tecnulugia intelligente pò ancu aiutà i prufessori à risparmià tempu è sforzu.Cù l'arnesi ghjusti, per esempiu, ponu facilmente creà piani di lezioni digitale.

Parechji di i prudutti d'alta tecnulugia in u mercatu ponu aiutà à fà cusì.Tutti anu accessu à u mercatu di tecnulugia digitale.Avà fighjemu un ochju à unu di i migliori gadgets per aduprà.

I novi prughjettori intelligenti sò perfetti per un novu mudellu educativu, chì permettenu à i studienti di interagisce cù forme è imagine cum'è liberamente cum'è in una grande tableta.In particulare i prughjettori intelligenti cù elementi di cuntrollu touch.

U prughjettore intelligente furnisce una interazione efficace maestru-studiente.Permette à i studienti di gestisce l'uggetti nantu à u pianu di prughjezzione indipindentamente, in modu di realizà u potenziale creativo è l'iniziativa di i studienti più cumpletamente.

Immaginate di pudè stampà ogni misura nantu à un muru o un tavulinu cù una sola macchina à un prezzu cuntrullabile.

Grazie à i proiettori intelligenti, questu hè digià una realità.Sti dispusitivi nifty pò micca solu prughjettà nant'à un screnu, ma dinù ricunnosce uggetti è testu.Per esempiu, sè vo vulete aghjunghje un graficu à e vostre note, pudete disegnà in tempu reale è u projector a ricunnosce.

I prughjettori intelligenti ùn sò micca solu adattati per e classi, ma ancu per l'imprese è e sale di cunferenza.Facenu presentazioni più interattive è attraenti per tutti i presenti.

I prughjettori intelligenti permettenu di esse creativi in ​​a presentazione di cuntenutu di alta qualità à un grande publicu.A preparazione di un rapportu di bona qualità pò piglià assai tempu.Per risparmià tempu, andate à u situ web di WritingJudge è delegate alcune di e vostre attività à altri.Questu vi darà accessu à materiale scrittu di qualità,
cume fucalizza nantu à quale infurmazione furnisce è cumu furnisce.

Hè ora di dì addiu à i vecchi libri di testu grossi chì i prufessori anu guardatu per anni.L'era di a tecnulugia digitale hè ghjunta, chì significa chì l'era di i libri elettronichi hè ghjunta.

Inoltre, i libri di testu elettronicu sò generalmente più prezzu di i libri di testu fisici.Allora perchè a classe muderna ùn vole micca cambià ?
Cù Smart Desktop, pudete fà tuttu, da sparta fugliali è cullaburazione nantu à prughjetti à ghjucà ghjochi è amparà novi cuncetti.

A più bona parte hè chì sti formi sò persunalizabili.In questu modu, pudete creà un ambiente perfettu per i vostri studienti per cambià da u tempu à u tempu.
Ùn esitate à piglià u telefunu è cuntattateci per più infurmazione.


Tempu di Postu: Aug-26-2022

Per piacè lasciate a vostra preziosa infurmazione per u serviziu supplementu da noi, grazie!