nutizie

E migliori opzioni di proiettore 4k per a vostra attività in 2022

Cum'è un affari, pudete sempre aduprà un projector 4K per rinfurzà e vostre presentazioni à un grande effettu. Pudete aduprà u projector per tutti i tipi di presentazioni, furmazione, publicità interattiva, merchandising è cunferenze. Ch'ella sia video, immagini, documenti PowerPoint o Excel. , I prughjettori 4K ponu aiutà à fà presentazioni d'impattu cù u vostru audience.Ùn ​​ci hè nunda di megliu cà prughjettà a vostra presentazione nantu à una grande schermu per chì u vostru audience pò vede a vostra presentazione senza squinting.
Ci sò parechji prughjettori 4K nantu à u mercatu oghje. Pudete ottene un prughjettore basatu annantu à u fabricatore, specificazioni, versatilità di i dispositi di input, assistenti vocali attivati, luminosità è prezzu. Quì sottu hè una lista di i nostri primi scelti per i prughjettori 4K, chì copre una varietà. di marche è mudelli per adattà à i vostri bisogni.
I prughjettori 4K anu 4x u numeru di pixel di i prughjettori 1080P (o riproduce a risoluzione 4K). Producenu imaghjini più detallati cù una qualità più nitida è culori più saturati chì i prughjettori 1080P.
Un proiettore 4K pò rinfurzà e vostre presentazioni, permette di vede o streaming video in una qualità stupente, è fà tuttu ciò chì avete bisognu di mette nantu à u vostru schermu per vede prufessiunale.
A maiò parte di i dispositi oghje anu una risuluzione più altu ch'è a maiò parte di i proiettori di l'anni passati. Oghje, i media è u cuntenutu sò sempre più editati cù una tecnulugia di risoluzione più altu ch'è i proiettori 1080P. L'upgrading à un projector 4K vi permetterà di realizà u pienu potenziale di i vostri media senza sacrificà o degradante l'imaghjini. qualità.
Parechji prughjettori anu ancu assistenti di voce integrati, porti di microfonu, cuffie è più;è altre funzioni utili è convenienti. I prughjettori 4K permettenu ancu di presentà i vostri media nantu à una superficia di visualizazione più grande. Questu significa chì più persone puderanu vede i vostri spreadsheets è e foto chjaramente, mentre chì vi permettenu di ottene più infurmazione in l'area di vista.
Avemu pettinatu per Amazon per aiutà à truvà u megliu projector 4K per a vostra attività. Avemu sceltu i proiettori LCD è DLP;certi sò portable, certi sò fissi;alcuni sò prughjettori di cummerciale standard, è alcuni sò proiettori di cinema in casa dedicati o orientati à u ghjocu.
Scelta superiore: U ViewSonic M2 hè in cima à a lista per e so caratteristiche impressiunanti. Supporta a maiò parte di i media players, PC, Mac è i dispositi mobili cù diverse opzioni di input, è i parlanti duali Bluetooth Harman Kardon integrati furniscenu una grande qualità di sonu. 125% di culore. A precisione è u supportu di cuntenutu HDR produci una bella qualità di stampa basatu nantu à e valutazioni.
L'autofocus è a correzione trapezoidale facenu a cunfigurazione faciule. Un dongle pò esse aghjuntu per u streaming in diretta, è l'applicazioni in streaming cum'è Netflix è YouTube ponu esse scaricate è guardate da u menu integratu Aptoide. I prughjetti di lenti di corta distanza da 8'9 ″ à 100 ″. Questu hè un grande proiettore per presentazioni è divertimentu.
Runner-up: U nostru secondu postu hè andatu à u proiettore di cinema in casa di LG. Stu proiettore CineBeam 4K UHD offre dimensioni di schermu finu à 140 inches à risoluzione 4K UHD (3840 x 2160). Utiliza culori primari indipendenti RGB per una qualità di stampa viva è una gamma di culori cumpleta. .
U projector presenta ancu una mappatura di tonu dinamica, u processu di video di a tecnulugia TruMotion, Alexa integrata è finu à 1500 lumens di luminosità.
Best Value: A nostra scelta per u megliu valore per u megliu proiettore 4k vene da Epson. Per l'usu cummerciale standard, stu proiettore LCD offre e migliori funzioni à u prezzu più bassu. I so 3,300 lumen di culore è luminosità bianca facenu ideale per vede presentazioni, fogli di calculu è video in stanze ben illuminate, è a so risoluzione XGA furnisce un testu è una qualità d'imaghjini croccanti.
Epson dice chì a tecnulugia 3LCD di u proiettore pò visualizà 100 per centu di segnali di culore RGB, mantenendu una precisione di culore eccellente. U portu HDMI facilita à fà chjamate Zoom o cunnetta i dispositi streaming. Hà ancu un sensore di inclinazione di l'imaghjini integratu è un rapportu di cuntrastu dinamicu di 15,000: 1. I proiettori Epson di cinema in casa è di cummerciale sò assai cunsiderati è assai valutati.
Stu proiettore di Optoma hè destinatu à i gamers - offre un ritardo di input bassu, è u so modu di ghjocu rinfurzatu permette un tempu di risposta veloce di 8,4 ms è una freccia di rinfrescante di 120 Hz. Presenta una risoluzione di 1080p (1920 × 1080 è input 4K), un rapportu di cuntrastu 50,000: 1. , Tecnulugia HDR10 per u cuntenutu HDR, correzione trapezoidale verticale è zoom 1.3x.
Stu prughjettore pò visualizà u veru cuntenutu 3D da quasi ogni fonte 3D, cumprese l'ultima generazione di cunsole di ghjocu. Offre 15 000 ore di vita di lampada è un parlante integratu di 10 watt.
Questa unità di LG Electronics offre stu proiettore ultra-cortu cù tunnellate di funziunalità. Un rapportu ultra-cortu di 0,22 di lanciu furnisce una schermu di 80 inch à menu di 5 inch da u muru, è u Real 4K hà una risuluzione di 3840 x 2160-4 volte. più altu ch'è FHD per i filmi, presentazioni è video games.
Cù WebOS 6.0.1, l'applicazioni di streaming integrate sò dispunibili, è stu prughjettore supporta Apple AirPlay 2 è HomeKit. I parlanti surround furnisce un sonu di qualità cinematografica, è u cuntrastu adattativu mantene tutte e scene crisp è chjaru.
Sè avete bisognu di un mudellu più chjucu, verificate u XGIMI Elfin Ultra Compact Projector. Stu prughjettore portatile offre una risoluzione d'imaghjini 1080p FHD per una visualizazione visuale chjara, è a Smart Screen Adaptive Technology presenta autofocus, l'ajustamentu di u screnu è l'evitazione di l'ostaculi per una cunfigurazione rapida è faciule.
800 ANSI lumens furnisce una schermu di 150″ cù luminosità è cuntrastu ampia in ambienti scuri, o una vista di 60-80″ in luce naturale.
Stu prughjettore di cortu proiettore di BenQ presenta 3.200 lumens è un altu cuntrastu nativu per culori vibranti più precisi ancu in a luce ambientale. Stu prughjettore montatu in u tettu presenta una vita di lampada di 10.000 ore è un disignu di lenti di cortu 0,9 per impediscenu à i telespettatori di esse accecati. da a luce.
Ci hè 2 porti HDMI chì furnisce l'audio è u video in un solu cable cù dimensioni di stampa chjaramente da 60 "à 120" (diagonale) è da 30 "à 300". U prughjettu misura 11.3 x 9.15 x 4.5 inch è pesa 5.7 liri.
Sicondu Nebula, i 2400 ISO lumens nantu à u so projector Cosmos farà chì e vostre presentazioni o filmi brillanu ancu in una luce luminosa, mentre chì a qualità di l'imaghjini 4K Ultra HD face ogni pixel pop.This projector portable pesa solu 10 pounds.Hè portatile è presenta autofocus senza saldatura , adattazione automatica di u schermu, correzione automatica keystone senza griglia, è più.
U proiettore Cosmos usa Android TV 10.0 è presenta tweeters duali 5W è altoparlanti duali 10W per una alta qualità di sonu.
Raydem offre una garanzia limitata di 2 anni nantu à i so proiettori DLP portatili aghjurnati. U prughjettore hà una risuluzione fisica di 1920 x 1080 pixel, supporta 4K, è hà una lente refrattiva di 3 strati per bordi taglienti. Presenta 300 ANSI lumens di luminosità, Doppiu parlante stereo da 5W cù sistema HiFi, è un fan à pocu rumore.
Pudete sincronizà a pantalla di u vostru smartphone cù 2.4G è 5G Wifi. A so currezzione keystone permette u cambiamentu di lenti, è a so capacità Bluetooth sustene a cunnessione di parlanti o cuffie.
U PX1-Pro d'Hisense hè unu di i prughjettori più caru di a nostra lista, ma hè riccu cù caratteristiche è valutazioni impressiunanti.Useghja u mutore laser TriChroma per ottene una copertura completa di u spaziu di culore BT.2020.
Stu prughjettore di tiru ultra-cortu hà ancu un sonu surround Dolby Atmos 30W è furnisce 2200 lumens à a luminosità massima.
I prughjettori Surewell furniscenu immagini brillanti in interni è esterni à 130.000 lumens. Stu prughjettore hè adattatu per a maiò parte di e piattaforme chì utilizanu 2 HDMI, 2 USB, AV è interfacce audio. U so chip di proiezione TRUE1080P supporta ancu a riproduzione di video in linea 4K.
Altre caratteristiche includenu Bluetooth 5.0, Wi-Fi multibanda 5G è telecomando IR, correzione keystone di 4 punti, parlante integratu è mutore silenziosu.
YABER dichjara chì u so proiettore V10 5G usa una lente di trasmittanza alta è rifrattiva cù una luminosità 9500L è un rapportu di cuntrastu 12000: 1, risultatu in una gamma di culori più larga è una qualità d'immagine proiettata più nitida cà a cumpetizione.
YABER dice chì hà integratu l'ultime chip Bluetooth 5.1 bidirezionale è altoparlanti surround stereo, chì permettenu à l'utilizatori di cunnette cù parlanti Bluetooth o dispositivi mobili. Offre 12 000 ore di vita di lampada, capacità di presentazione USB, sistema di raffreddamentu avanzatu, 4 punti. correzione keystone è zoom 50%.
Se fate spessu presentazioni, un bon projector 4K per a vostra attività pò esse un asset.Look for the specifications below per assicurà a qualità di u vostru projector.
A luminosità di u proiettore hè misurata in lumens, a quantità tutale di luce visibile da una lampada o una fonte di luce. Più altu hè a classificazione di lumen, u più luminoso apparirà a lampadina. A dimensione di a stanza, a dimensione di u screnu è a distanza, è a luce ambientale ponu influenzallu a necessità di più o menu lumens.
Lens shift permette à a lente in u proiettore di trasfurmà verticalmente è / o horizontale in u projector. Questu furnisce l'imaghjini dritti cù un focus uniforme. Lens shift aghjustà automaticamente u focu di l'imaghjini se u projector si move.
A qualità di a visualizazione dipende da a densità di pixel - i prughjettori LCD è DLP anu un numeru fissu di pixel. U numeru di pixel naturali di 1024 x 768 hè abbastanza per a maiò parte di i travaglii;in ogni modu, 720P HDTV è 1080i HDTV necessitanu una densità di pixel più alta per una qualità d'imagine ottima.
U cuntrastu hè u rapportu trà e parti neru è biancu di una maghjina. U più altu u cuntrastu, u più riccu i culori bianchi è bianchi appariranu. In una stanza scura, un rapportu di cuntrastu di almenu 1 500: 1 hè bonu, ma un rapportu di cuntrastu. di 2.000: 1 o più altu hè cunsideratu eccellente.
Quantu più inputs furnisce u vostru projector, più opzioni avete per aghjunghje altre periferiche. Cercate ingressi multipli per assicurà chì pudete aduprà microfoni, cuffie, puntatori è più.
Se vi cunfidate assai di u video per e presentazioni, l'audio pò esse un fattore impurtante. Quandu furnisce una presentazione video, l'impurtanza di u sonu ùn pò esse trascurata perchè aiuta à rinfurzà l'esperienza. A maiò parte di i prughjettori 4K anu parlanti integrati.
Sè avete bisognu di un projector 4K chì pudete spustà da una stanza à una stanza, assicuratevi chì hè abbastanza ligera per portà è hà un manicu robustu.
I prughjettori di tele, corta è ultra-cortu prughjettanu l'imaghjini à diverse distanze. Una distanza di circa 6 piedi hè generalmente necessaria trà un telephotoprojector è a schermu di prughjezzione. I dispositi à tirata corta ponu prughjettà a stessa maghjina da una distanza più corta (di solitu 3-). 4 piedi), mentre chì i prughjettori ultra-corti ponu prughjettà a listessa maghjina da uni pochi centimetri di distanza da a schermu di prughjezzione. Se ùn avete pocu spaziu, un prughjettore à tirata corta puderia esse a vostra megliu opzione.
High Dynamic Range o supportu HDR significa chì u projector pò vede l'imaghjini cù più luminosità è cuntrastu, soprattuttu in sceni luminosi o scuri o imagine. A maiò parte di i migliori prughjettori sustene u cuntenutu HDR.
Puderete esse capace di usà un vechju prughjettore 1080P, ma a qualità di e vostre presentazioni, videochiamate o filmi serà affettata negativamente. L'upgrading à un projector 4K assicurerà chì e vostre presentazioni media, ghjochi, filmi, è più pareranu sempre u megliu pussibule. , cù una stampa nitida, audio d'alta qualità, è altre funziunalità per aiutà à risponde à a produtividade è altre esigenze.
Pocu pocu fà, i prughjettori 4K eranu una volta cunsiderati un lussu tecnulugicu, ma sò oghji cumune cum'è l'imprese pruvate à mantene u ritmu cù un mondu digitale in evoluzione. u megliu proiettore 4K per a vostra attività. Nota chì tutti l'articuli sò in stock à u lanciu.
Risparmiate nantu à a spedizione nantu à i vostri acquisti Amazon. Plus, cù un adesione Amazon Prime, pudete gode di millaie di tituli da a biblioteca video di Amazon. Scopri di più è registrate per una prova gratuita oghje.
Small Business Trends hè una publicazione in linea premiata per i prupietari di e piccule imprese, l'imprenditori è quelli chì interagiscenu cun elli. A nostra missione hè di portà "Success di Small Business ... consegnatu ogni ghjornu".
© Copyright 2003 - 2022, Small Business Trends LLC.tutti i diritti riservati "Small Business Trends" hè una marca registrata.


Tempu di Postu: Aug-03-2022

Per piacè lasciate a vostra preziosa infurmazione per u serviziu supplementu da noi, grazie!