nutizie

L'annu 2022 hè ghjuntu à a fine, è u mondu hè gradualmente avvoltu in una atmosfera di celebrazione

L'annu 2022 hè ghjuntu à a fine, è u mondu hè gradualmente avvoltu in una atmosfera di celebrazione, cugliera è felicità.In una atmosfera festiva cusì forte, aspettemu uavvicinassi diu New Year 2023. Eccu alcuni celebrazioni maiò cum'è Natale, Boxing Day, Thanksgiving in North America è Chinese New Year.Hè stata accumpagnata da una frenesia di shopping, cum'è a ghjente celebrava cù compra, rigali, grazia à a famiglia è l'amichi, è a gioia di l'annu novu.

I più famosi include The Black Friday, Cyber ​​Monday, etc. Cù u rapidu sviluppu di shopping in linea, hè diventatu gradualmente un avvenimentu di shopping di scontu per e-commerce d'oltremare.I cummircianti generalmente emettenu cuponi à principiu di nuvembre per mezu di publicità, promozione web, etc., è offrenu sconti assai grandi durante stu periodu.I cunsumatori in u mondu sanu ancu prufittà di sta opportunità per cumprà in grande quantità i so beni è rigali preferiti, alcuni di i quali sò preparati apposta per u Natale, è questu porta ancu à un grande aumentu di a dumanda di prudutti persunalizati o tematichi.

dyergtf (1)
dyergtf (4)

In cunsiderà questi fattori, furnimu servizii flessibili di persunalizazione di tema di Natale per quattru prudutti auto-sviluppati (C03/Q7/C11/C12) da nuvembre à ghjennaghju, cumpresi imballaggi, culore, interfaccia d'utilizatore, etc., è ancu a produzzione di carte di Natale.Vulemu piglià sta opportunità per mandà i nostri migliori travaglii à i clienti cum'è campioni o riferimentu di rigalu.

dyergtf (2)
dyergtf (3)

Tempu di Postu: 26-Nov-2022

Per piacè lasciate a vostra preziosa infurmazione per u serviziu supplementu da noi, grazie!