nutizie

Stu Proiettore mi impedisce di cumprà una TV - hè menu di $ 300

A guida di Tom hà supportu di l'audienza. Pudemu guadagnà cumissioni affiliate quandu cumprate attraversu ligami in u nostru situ web. Hè per quessa chì pudete fidà di noi.
Aghju ricusatu solu di avè una TV in a mo stanza. Sò chì hè stranu per qualchissia chì guadagna a vita cummentendu a TV, ma aghju una bona ragione (o mi piace à pensà cusì).
U mo TV preferitu occupa assai spaziu. Questu hè u megliu TV 65-inch se mi dumandate. Mentre ùn possu micca imagine splurging in un 97-inch LG G2 OLED TV, u grande schermu face vede i filmi in casa si senti stupente. .Ma, di novu, sò nantu à un budgetu è ùn vogliu micca limità u mo spaziu limitatu di muru cù una grande schermu. Iè, ancu s'ellu hè bella cum'è The Frame TV 2022 di Samsung.
Quasi un annu fà, aghju compru stu proiettore di $ 70 invece di un TV. À l'epica, a qualità di l'immagine di bassa risoluzione è u sonu poveru ùn m'hà micca disturbatu - mi piaceva trasfurmà un muru di stanza in biancu in una grande schermu à pocu pressu. L'aghju utilizatu per ghjucà i video musicali quandu mi sò pronta à esce, o lanciate una scena di cabina di pioggia quandu vogliu rilassate.
Di sicuru, dopu avè coperto a liberazione di u picoproiettore Freestyle di Samsung, aghju pensatu à aghjurnà a mo cunfigurazione. Ma s'e aghju da spende $ 900 in un projector 1080p, aghju pagatu $ 1,299 per u Optoma True 4K Projector (Apre in un novu tab) per via di logica.O forse allora rinunziò à u mo muru per cumprà unu di i migliori TV OLED.Seguite u mo prucessu di decisione?
Recentemente aghju avutu l'uppurtunità di pruvà u cumprumissu perfettu ch'e aghju realizatu. U prughjettore abbastanza novu HP CC200 costa $ 279, per quale avete ottene immagini Full HD 80-inch 1080p, cù input USB è HDMI, parlanti duali 3W. , è una opzione di 3.5mm line-out.Queste specifiche ùn si paragunanu à alcunu di i migliori TV, ma per u prezzu è a portabilità (pesa pocu più di 3 liri), hè un puntu.
Dopu, ùn aghju micca abbandunà u mo salottu Samsung QLED TV per un proiettore HP cum'è aghju fattu per u novu proiettore laser 4K di 100 inch di LG. cum'è i mo bisogni sò cuncernati - Vogliu ancu solu l'opzione occasionale per fighjulà i rom-coms o fighjà l'ultimu episodiu di Moon Knight (ancu cumu di Moon Knight Episode 3?) In u cunfortu di u mo lettu.
Moon Knight m'hà datu una bona idea di a qualità di l'imaghjini di stu prughjettore. I ghjuru senza spoilers, solu ammirazione di i dettagli di i trecce neri jet d'Oscar Isaac è e pieghe intricate di u so vestitu di lino mummificatu. À solu 200 lumen, ùn era Ùn aspettate micca una luminosità stabile, ma finu à chì a mo stanza hè scura, hè abbastanza ancu in scene di notte. Stu prughjettore ùn hè micca pensatu per luttà cù u sole, cusì per furtuna aghju fattu a maiò parte di a mo Marvel è a visione di filmi di notte.
E conversazioni, intantu, sonu ben equilibratu attraversu i parlanti integrati, anche se cum'è cù i mo proiettori precedenti, di solitu opta per accoppià u mo dispositivu di input cù un Sonos Move o Amazon Echo (4th gen) via Bluetooth.
Parlendu di i dispositi di input, stu projector ùn hè micca accoppiatu cù Wi-Fi è ùn offre micca una interfaccia smart TV. Pudete speculare a schermu di u vostru telefunu o computer (o iPad mini 6 in u mo casu) cù l'adattatore ghjustu. à unu di i meglii dispusitivi streaming hè ancu una opzione. Se a mancanza di una app integrata hè un affare, verificate u populari $ 350 Anker Nebula Apollo (Apre in una nova tabulazione).
Per mè, l'HP CC200 hè u megliu prughjettore chì aghju mai pruvatu. Hè u megliu prughjettore per custruisce l'ultimu home theater? Assolutamente micca. Se create una sperienza cinematografica in casa, avete bisognu di un proiettore 4K cù Upscaling HDR è almenu 2 000 lumens di luminosità, cum'è Anker Nebula Cosmos Max (apre in una nova tabulazione) o Epson Home Cinema 3200 4K Projector (apre una nova tabulazione aperta in).
Ma nantu à un budgetu, aghju un muru biancu in biancu è una cornice sopra u mo lettu è stu prughjettore rimpiazza u mo TV. Quale sà? À l'avvicinamentu di l'estiu, pò esse rivisendu cumu fà una sala di cinema in cortile.
Kate Kozuch hè l'editore di Tom's Guide, chì copre smartwatches, TV, è tutte e cose intelligenti in relazione à a casa. Kate appare ancu in Fox News, parla di e tendenze tecnologiche è gestisce u contu Tom's Guide TikTok (apre in una nova tabulazione) chì duvete seguità. Quandu ùn hè micca filmatu video tecnulugichi, pudete truvà a so cavalca una bicicletta d'eserciziu, ammaistrà u cruciverba di u New York Times, o canalizà u so chef di celebrità interiore.
Tom's Guide face parte di Future US Inc, un gruppu media internaziunale è editore digitale di punta. Visitate u nostru situ web di a cumpagnia (si apre in una nova tabulazione).


Tempu di post: Jul-31-2022

Per piacè lasciate a vostra preziosa infurmazione per u serviziu supplementu da noi, grazie!