nutizie

Aduprà u metudu di projector - culpa è suluzione

1. U projector mostra u culore sbagliatu (giallu o rossu), ci sò fiocchi di neve, strisce, è ancu u signale hè qualchì volta micca, qualchì volta a visualizazione "micca supportata" cumu fà?

Inserite u connettore strettu à u ligame, alluntanate a manu lentamente dopu chì u culore hè normale, fate parechje volte finu à chì u culore torna à u normale.Perchè l'usu frequente sarà inevitabbilmente persu.Tenite in mente chì ùn deve micca scollegare l'articulazione sottu à e circustanze elettrificate, per ùn brusgià l'interfaccia di l'urdinatore è u proiettore.

 

2. Se ci hè una visualizazione nantu à u notebook è a prughjezzione mostra "senza signalu" (o vice versa).Cumu risolve?

Prima di tuttu, verificate se a cunnessione hè curretta, se u buttone nantu à u pianu di cuntrollu hè clicatu à u laptop, è dopu riavvia l'urdinatore è cambiate di novu.Se ci hè una visualizazione nantu à u projector, ma micca nantu à l'urdinatore, a suluzione hè a stessa cum'è sopra.Se i metudi di sopra ùn sò micca visualizati, pò esse un prublema cù i paràmetri di l'urdinatore, è se i tasti funzione sò disattivati.

 

3. E s'ellu ci hè una maghjina nantu à l'urdinatore ma micca in u projector ?

Cum'è sopra u casu, u primu ghjucatore suspesu, cliccate u buttone dirittu di u mouse, move u cursore è cliccate nantu à e proprietà, cliccate Settings in a finestra di dialogu, cliccate nantu à l'avanzata in una stampa, è dopu apparirà una finestra di dialogu, cliccate nant'à u "troubleshooting". ", "accelerazione hardware" barra di scorrimentu da "tuttu" à "no" mezzu trascinamentu, dopu apre u lettore, Questu mostrarà l'imaghjini da i dui lati.

 

4. Chì possu fà s'ellu ùn ci hè micca un audio output quandu ghjucà un video in l'urdinatore ?

Prima verificate se a linea audio hè cunnessa currettamente, verificate se a voce nantu à l'urdinatore hè aghjustata à u massimu, è poi verificate se l'interruttore di l'altavoce sottu à u chassis hè apertu, duie articulazioni audio (una rossa una bianca) cunnesse ùn sò micca cunnessi. right (russu à russu, dialogu biancu, esigenze in a listessa colonna), a voce ùn hè micca u massimu.Sempre chì un locu ùn hè micca cunnessu currettamente, u risultatu di u sonu.Aghjustate u sonu in l'urdinatore è stereo à u massimu, è dopu cunnette a linea à a cunnessione curretta.

 

5. Chì hè accadutu à u schernu neru subitu di u projector ?È ci era una luce rossa lampendu è una luce rossa chì passava !

Hè perchè u proiettore ùn hè micca abbastanza cool.In questu casu, spegne u proiettore è aspetta cinque minuti prima di accende.Se ùn ci hè micca signalatu, cambiate di novu.À novu, nisun signalu hè visualizatu.Riavvia l'urdinatore una volta per cuntinuà aduprà.

 

6. Quandu aduprate u projector per cunnette u lettore DVD, ùn ci sarà spessu nisun prublemu di signale è prublema di output di sonu dopu chì u connettore video hè cunnessu.Cumu risolve?

Metodi di cunnessione di DVD: cunnette u video à u connettore di u chassis nantu à l'interfaccia gialla di DVDS, l'audio line up in u rossu è biancu in l'interfaccia di DVDS (russu à rossu, dialogu biancu), dopu l'altra estremità direttamente in l'interfaccia audio stereo, cunnette u cordone di alimentazione, u putere sarà nantu à u projector, dopu cliccate nantu à u buttone nantu à u pannellu di cuntrollu à u buttone video.Accende u lettore DVD è aduprà.Dopu l'usu, u proiettore serà chjusu prima, chjude l'alimentazione dopu a fine, è dopu scollega u connettore.

Se u projector mostra sempre "senza signalu" dopu a cunnessione curretta, u mutivu prubabile hè chì u connettore video nantu à u chassis hè rottu, informate u persunale di gestione per riparà in u tempu.Un altru mutivu hè chì u connector ùn hè micca strettamente cunnessu.Torce u connettore video uni pochi di volte finu à chì un signalu appare.

Se u sonu ùn surtite micca, verificate chì u parlante hè attivatu è u voluminu ùn hè micca massimu.U cable audio hè in bonu cundizione?I metudi di sopra ùn anu micca travagliatu, per piacè cuntattate u persunale di gestione per un mantenimentu puntuale.

 

7. U projector hà un input d'infurmazioni, ma senza imagine

In u casu di assicurà u modu di output currettu di u laptop, u difettu sopra deve prima verificà se a risoluzione è a freccia di rinfrescante di l'urdinatore currispondenu à u projector.Comu sapemu, a cunfigurazione hardware generale di l'urdinatori notebooks hè alta, chì pò ottene una risoluzione più alta è una frequenza di rinfrescante.Ma s'ellu supera a risoluzione massima di u proiettore è a frequenza di rinfrescante, apparirà sopra u fenomenu.A suluzione hè assai simplice, attraversu l'adattatore di visualizazione di l'urdinatore per calà u valore di sti dui paràmetri, a risoluzione generale ùn hè micca più di 600 * 800, freccia di rinfrescante trà 60 ~ 75 Hertz, per piacè riferite à l'istruzzioni di u projector.Inoltre, pò esse impussibile di aghjustà l'adattatore di visualizazione, per piacè reinstallà u driver di a carta video originale è poi aghjustate.

 

8, bias di culore di l'imagine di proiezione

Stu prublema hè principalmente causatu da u cable di cunnessione VGA.Verificate se a cunnessione trà u cable VGA, l'urdinatore è u proiettore hè stretta.Se u prublema persiste, cumprà un cable VGA megliu è fate attenzione à u tipu di portu.

 

9. U projector ùn pò micca vede o a visualizazione hè incompleta

Sintomu: A lampadina è u fan di rinfrescante di u projector sò funzionanu bè, ma a stampa in l'urdinatore ùn hè micca prughjettata, mentre chì u cable d'alimentazione è u cable di signale di dati di u projector sò cunnessi currettamente.O qualchì volta a prughjezzione hè incompleta.

Motivu: perchè a lampadina di u proiettore è u ventilatore radiante pò travaglià nurmale, eliminò a pussibilità di fallimentu di u proiettore, è l'urdinatore pò ancu esse usatu nurmale, cusì ancu eliminà a pussibilità di fallimentu di l'urdinatore.U prublema, dunque, puderia esse in u cable di signale o l'installazione di u projector è l'urdinatore.

Soluzione: a maiò parte di l'utilizatori utilizanu un laptop cunnessu cù u proiettore, per quessa, a proiezione ùn pò micca esse causata da u portu di video esternu hè attivatu laptop, in questu momentu finu à chì u laptop Fn hè premutu, è dopu appughjà u logu per LCD / CRT à u stissu tempu currispundenti tasti funzione, o icona mostra sottu à a chjave F7 à cambià.Quandu u switch ùn hè ancu incapace di vede, pò esse a risoluzione di l'input di l'urdinatore di u prublema, allora sempre chì a risoluzione di a visualizazione di l'urdinatore è l'aghjustamentu di a freccia di rinfrescante à u prughjettore permette a gamma, ma ancu bisognu di attentu à u rapportu di larghezza di u screnu di u proiettore Settings .

Nota: qualchì volta, ancu s'è u screnu di prughjezzione pò esse visualizatu, ma solu una parte di l'imaghjini nantu à l'urdinatore, pò esse causatu da a risoluzione di a pruduzzioni di l'urdinatore hè troppu altu, pò esse apprupriatu per riduce a risoluzione di l'urdinatore per a proiezione.Se u prublema hè sempre dopu à u trattamentu di sopra, pò esse chì u pannellu LCD di u projector LCD hè statu danatu o u chip DMD in u projector DLP hè statu danatu, allora deve esse mandatu à mantenimentu prufessiunale.

 

10. u projector in usu, improvvisamente spegnimentu automaticu, dopu à un pocu tempu boot è restaurà, ciò chì succede?

Hè generalmente causatu da u surriscaldamentu in l'usu di a macchina.U surriscaldamentu di a macchina hà iniziatu u circuitu di prutezzione termale in u prughjettore, risultatu in una mancanza di energia.Per fà u prughjettu di travaglià nurmale è impedisce chì a temperatura di a macchina hè troppu alta, ùn bluccà o copre i ventilatori di u radiatore in u spinu è u fondu di u projector.

 

11. L'immagine di output di u projector hè inestabile cù fluttuazioni di fringe

Perchè u signale di putenza di u proiettore è u segnu di putenza di a fonte di signale ùn sò micca coincidenti.U proiettore è l'equipaggiu di fonte di signale spine u cordone di alimentazione in a listessa terminale di alimentazione, pò esse risolta.

 

12. Ghosting image projection

A maiò parte di i casi sò causati da una scarsa prestazione di cable.Sustituite u cable di signale (prestate attenzione à u prublema di currispondenza cù l'interfaccia di l'equipaggiu).

 

13. mantenimentu di u projector, cumu pulisce u filtru di ventilazione

Per assicurà u travagliu normale di u proiettore, l'ispezione regulare è u mantenimentu hè essenziale.A pulizia di u filtru di ventilazione hè unu di i travaglii impurtanti.Se u filtru di ventilazione di u proiettore hè bluccatu da a polvera, affettarà a ventilazione in l'internu di u proiettore è causarà u surriscaldamentu è dannu a macchina.Assicuratevi chì u filtru di ventilazione hè cupartu bè in ogni mumentu.Pulite u filtru di ventilazione di u proiettore ogni 50 ore.

 

14. I spots irregulari appariscenu nantu à a pantalla di prughjezzione dopu chì u projector hè statu utilizatu per un periudu di tempu

Dopu chì u projector hè utilizatu per un bellu pezzu, a polvera serà aspirata in l'abitazione, chì si manifesta cum'è spots irregulari (di solitu rossi) nantu à a stampa prughjettata.Per assicurà u funziunamentu nurmale di a macchina, hè necessariu di pulizziari è aspiratu a macchina regularmente da i prufessiunali, è i spots spariranu.

 

15. Linee verticali o curve irregulari appariscenu in l'imaghjina prughjettata

Aghjustate a luminosità di l'imaghjini.Verificate a lente di u prughjettu per vede s'ellu hè bisognu di pulizia.Aghjustate i paràmetri di sincronia è traccia nantu à u projector.


Tempu di Postu: 12-Jan-2022

Per piacè lasciate a vostra preziosa infurmazione per u serviziu supplementu da noi, grazie!